Yenibirannee bende yakın zamanda Doğum yaptım canım 2 ay 7 günlük benim minik de 😊dünyanın en güzel duygusu diyebilirim yani tarif bile edilemez özellikle ten tene temas yapıldıktan sonra göbek kordonumuz kesildi giydirmek için yanımdan alıyorlardı vermek bile istemedim sıcacık pespembe miniğimi😘insan o an ne hissettiğini bile anlayamıyor ben doktoruma ve ebelere bol bol teşekkür ettiğimi hatırlıyorum onu bana getirdikleri için 😊mutluluktan havalara uçmak diyebiliriz 😊