Ezcez Kizlar 13 haftaligiz karnim hafiften cikti ama uyurken istemsizce biraz yuz ustu yatiyorum birde hep sol tarafa zarari olurmu 😪
Semakacan Ezcez doktorlar sol tarafı öneriyor zaten canım daha erken bişey olmaz insallah ama kendini alıştır yatmamaya çalış
Esesli Ezcez ahhh ahhh o kadar özledim ki yüz üstü yatmayı. Benimde 13 haftam kaldı. Sonra hep yüzüstü yatacağım 🤣🤣🤣
istanbulluanne Ezcez Canm bende 17 haftalgm hep yüz üstü yatiyorum istemsizce. Bebek kendine yer bulurmuş istedgmz gibi yatabilirmişiz 😊 zten gobegimiz çıkınca yatamicaz
ummucan Ezcez ben 20. Haftada bile yüzüstü yatiyordum gerci benm göbeğim 20 den sonra çıkmaya başladı da göbek çok büyük değilse neden sorun olsn ki. 13 hafta çok erken bence
goncasln Ezcez göbek çıkınca zaten isteseniz de rahatsızlık verip yatamayacaksınız oyüzden bu günlerin tadını çıkarın 🌸