gonulcelen Doktordan ben istediğim için magnorm yazmıştı ara ara ayaklarım uyuşuyordu arada iç demişti. ama bir kaç gündür geceleri kramp giriyor koluma bacağıma hatta kasıklarımdaki kramplar bile magnezyum eksikliğinden oluyormus 😞 ama ben magnormu içemiyorum aşırı şekerli migdem bulanıyor. Soda muz süt vs günlük tüketiyorum ama yeterli gelmiyor sanırım 😩 aranızda magnezyum kullanan var mı isimleri neler paylaşabilir misiniz ?
ZeynepKara gonulcelen ben kullanıyorum magvital 365 adı ama banada bi faydası olmuyo ben hergün içiyorum 34+4teyim doktora söyledim şikayetlerim devam ediyo diye sen yine bırakma içmeye devam et dedi
istanbulluanne gonulcelen Efermag kullanıyorum ama bnde suda icemiyorum midem bulaniyor. Limonata da iciyorum o yüzden.
gonulcelen Furkan35 evet magvital üstünde duruyorum şuan yarın alıp deneyeceğim. Ztn hala kusmam vs tam düzelmedi ilaç içerken acayip zorlanıyorum yendiğim iki lokmayı da çıkarmamak için hiç içmiyorum 🙄😤
Saganak Benimde çokk kramp ve ağrı oluyorbacaklarımda bende magnezyum kullanamıyorum günde 2 tane maden suyuyla idare ediyorum 😕
Furkan35 NaimeYilmaz magosit hap şeklinde mi yoksa su ile karıştırılan toz gibi mi? Magvital kullanıyorum ama kabızlığa yaramadı benim hiç. 35+1 im sıkıntı olur mu doktora sormadan magosit e başlasam
gonulcelen istanbulluanne öyle bnde düşündüm ama o kdr yoğun tadı var ki sanırım artık içemem asiti kaçmış fanta gibi aşırı şekerli
Ikinciyibekliyorum gonulcelen Magvital 365 kullaniyorum canim 29+0 gunluguz allaha sukur hicbir şikayetim yok . Zamanla olur mu bilemem ama insallah olmaz her gun iciyorum bende 🤗
gonulcelen Ikinciyibekliyorum denicegim yarın içersem doktora da danışırım şimdi sorsam yeni bir isim verecek onu da içemicem 😤 bıkacak benden nazlı kızım diyip duruyor ztn ☺️
aren6161 gonulcelen magnorm 365mg ıcıyorum zorla ıkı nefeste fırt yoksa cok zor oluo mide mı bulndrıyr bnmde ama mecbr ıçiyorumm