Herkese Merhaba kızlarrrr 🥰 Bizde dünyaya gözlerimizi açtık ve 4 günlük olduk şükürler olsun . Zorluda olsa normal doğum ile bebeğimi kucağıma aldım.Perşembe akşamı saat 8 de önce nişanım sonrada sancılarım başladı.Dabah 5 e kadar düzenli olarak geldi gitti sancılarım.Artık duramadım ve hastaneye gittik çatı muayenem yapıldı nst bağladı ancak hiç bir şekilde açılmam olmadığını söyledi doktor ve beni eve yolladı.Öğlen 12:30 gibi gelmemi söyledi ancak eve geldikten sonra sancılarım çok şiddetlendi ve dayanılmayacak bir hal alınca duramayıp saat 11 de hasteneye gittim.Önce ultrasonda baktı daha sonra alttan muayene etti ve doğum başlamış 8 cm açılman var acil doğumhaneye diyerek doğumhaneye çıkardılar.Bu arada şunu söylemeden gecemicem Meryem ana otunun faydası olduğunu duymuştum ana bende bizzat yaşadım ilk gidip eve geldiğimde otu suya koydum ve görümcem okumaya başladı ot o kadar güzel açıldı ki inşAllah benimde açılmam böyle olur diye dua ettim.Çünkü benim bebeğime doktorlar en basından beri iki hafta önde kilosu fazla normal doğum olmaz sezeryan dediler ilk doğumum normaldi 4,5 yaşında bir kızım var🙏🏻Daha sonra doğum hanede hemen nst bağladılar damar yolu açıldı sancılar artık dayanılmaz bir hal almıştı ki doktorların ıkınmamı söylemesi üzerine hemen içeri aldılar bebek geliyo diye daha sonra 12:01 de Cuma günü oğlum dünyaya gözlerini açtı 🙏🏻Evet benim için zor bir doğum oldu dikişlerim biraz fazla oğluşum biraz tombik bir bebek ama sağlıklı sıhhatli kucağıma aldığım için şükürler olsun 🙏🏻Onu ilk gördüğümde kucağıma aldığımda yaşadığım herseyi unuttum 💙 Rabbim dileyen isteyen bakabilecek olan herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşAllah 🙏🏻 Siz hamiş annelerimizede hayırlı sağlıklı bir şekilde evlatlarınıza kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻 Bizim hikayemizde bu şekilde 🥰💙