Hayalleredogru hayır nişanım geldi ama sıfır sancıydı sabah 6 da biri belime sanki bıçak sapladı ama nasıl uyandım lavaboya gttim adet şeklinde kanama başlamış ama yine sancı falan yok duşumu aldım üstümü değiştim saçlarımı kuruttum koridorda git gel git gel saat oldu 10 . Adet sancısı gibi başladı hafiften vurmaya . Hastaneye gittiğimde 4 cm dim epidural i yapıp 8 cm olunca suyumu çubukla patlattılar zaten 10 dk snra doğurmuştum