anneyim_33 Merhaba hanımlar 7 yaşında kız yigenim var geceleri sürekli altına kaçırıyor misafirliğe yatılı gidince yapmıyor altına tuvalete kalkıyor ama kendi evlerinde olunca hiç kalkmiyor biz kalkdirinca da ağlıyor girmiyor tuvalete bı fikri olan varmıdır yada basina gelen şunu yapin diyen varmı ☹️
[silindi] anneyim_33 Çok yakınım böyle birşey yaşadı duruma şahit olmuşluğum var. Kesinlikle psikolojik bir sıkıntısı vardır yeğeninizin. Korku en başında geliyor. Tuvalet eğitimi alırken annesi tehdit vs yapmış olmalı. Bunun için güzelce sabrederek konuşulmalı gerekirse pedagoglardan yardım alınmalı. Yoksa çok ileri yaşlara kadar devam edebilir.
42iekti anneyim_33 pedogog muhakkak gorsun ama goruremeyız dersenız gulen ve aglayan surat stıkerları alın takvımın ustune gece cısını yaptıgında aglayan surat yapmadıgında gulen surat koyun ve her hafta sonunda sayın ve ona gore haftalık oduller belırleyın bunu denemekle baslayabılırsınız
sedanur4004 anneyim_33 canım ben kendimden biliyorum 9 yaşına kadar neredeyse haftada 3 4 kere altıma yapiyordum. Geceleri korkuyordum sürekli annesi uyurken yanında yatsın yada lambayı açık bıraksın birde idrar yollarında iltihap olabiliyor ona da baktirabilirler
Deletedmom23234 anneyim_33 Kardeşim 9 yaşında yeni yeni alıştı 😕 korktuğu şeyler varmış birde yalnızlıktan böyle olmuş😟 ben okuyordum annem çalışıyordu hep yalnız kaldı kardeşim 🥺😟 vicdanen çok rahatsizim
anneyim_33 [silindi] yok öyle tehdit fln etme kötü de davranilmiyor asla ama anlayamadık güzelce anlatıyoruz ama 🤷
MiniMiniKus Psikolojik olabilir destek almasını sağlayabilirsiniz en sağlıklısı o olur bence Çünkü bu koca insanlarda bile olabiliyor ve ciddi sorunlara yol açabiliyor Allah şifa versin
[silindi] anneyim_33 evet 11 yaşında… Yani siz düşünün ne kadar zor bir durum olduğunu. Okulda bile devam ediyordu bu rahatsızlığı.
Seferyehatun Belki evindeki tuvaletden korkuyordur. Alaturkami acaba? Misafirlikte tutmasa sorunu var diyeceğim ama eve mahsus evde bir sorun var demekki
Deletedmom23234 anneyim_33 İlgileniyorlar mı çünkü ilgi eksikliğinden kaynaklanıyor maalesef bizzat kendi kardeşimde yaşadık ☹️
anneyim_33 Deletedmom23234 ilgileniyor larda aslında bilemedjk ya dememki var biseysi ondan böyle belkide ablamlar biz fark edemiyoruz☹️
Rabia112 anneyim_33 büyük ihtimal aile üyelerinin dikkatini çekmek istiyor. Anne ve babası ilgisi üzerinde değilse çocuk beni görün diye bağırıyor olabilir. Onunla olan iletişimini gözden geçirmeleri ve bir pedagogdan bununla ilgili yardım almalarını öneririm
Deletedmom23234 anneyim_33 Evet olabilir lütfen yeğeninizin yardım almasını sağlayın annesi ile de konuşun ilerde pişman olursunuz 🥺
anneyim_33 Deletedmom23234 üzücü hoş olmayan bir durum maalesef kim ister ki böyle olsun ilgilenicez insllh hal olur Allah’ın izniyle
LimonCocuk Ciddi bir sorun ama kalıcı değil, önemli olan anne babanın sabrı, çocuğu rencide etmeden kişiliğine zarar vermeden atlatırlar inşallah 🍋