Ozustaseyma canım ben bu durumdan çok çektim . Kızım 3 aylık oldu . Kolik olayı artık yok çok şükür ama şimdide istediğini anlatmak için sürekli çığlık atıyor agliyor. Ama sanırım dişleriyle zoru var. Ağzının suyu akıyor. Diş etleri kaşınıyor. 🤦🤦🤦 Bu kolik durumuyla ilgili sorun varsa yardımcı olayım. ♥️