Bsr_195 Arkadaşlar ben şuan 27+3 üm doktorum suyun fazla dedi şeker,pirinç ve ekmekten uzak dur dedi ilk doğumum normaldi bu gebeliğimden çok endişeliyim sezaryan olur diye , benim gibi suyu fazla olan anne adayları varmı acaba
esra-59 Bsr_195 Bsr_195 36+3 haftalığım bnmde fazlaydı tam buğday ekmeğe geçtim diğer pirinç makarna az yemeğe çalıştım en sevdiğim makarnadan uzak durmak zor oldu ölçüyü kaçırmazsan normale döner
arden28 Bsr_195 benimde o haftalarda fazlaydı şimdi 37 haftalıgız en son gittimizde çok şükür normale döndü ALLAH ın izniyle bişey olmaz stres yapma hiç ilerleyen haftada inşallah normale döner 🙏🏻
42iekti Bsr_195 canım oncelıkle gecmıs olsun korkulacak bır durum degıl tedırgın olma dıyet gerektırır suyun faZla olması doktorlarıb aklına ılk gestasyonel dıabetı getırır yanı gebelık sekerı o yuzden oncelıkle beyaz ekmegı kesın tam tahıllı ekmekler tuketın seker tatlı makarna pırınc bunları kesebılırsenız kesın yada canınız cok ıstıyorsa pılav ve makarnayı 3 yemek kasıgı kadar sınırlandırarak tuketın bol bol su ıcın suyun fazla olmasının su ıcmekle hıc bır alakası yoktur aksıne ıdrar cıkısı ne kadar faZla olursa o kadar sekerı dengeler
Asyaayaz1 _benimde suyum fazlaydı cnm karbonhidrat tatlı kestim ve meyve azaltarak düzeldi çok şükür _
Asyaayaz1 Bsr_195 beslenmene dikkat et düzelir benimde başıma ilk defa geldi ikinci gebeliğim makarna vs bu tarz olanlardan uzak kal düzelicektir🌸
Kado87 Suyum fazlaydi hicte duzelmedk sekerden suphelendiler oda cikmadi iri bir bebek dogurdummmm ama hep erken dogum riskim vardi😄
Bsr_195 Kado87 banada bebek iri dedi ama şeker testine gerek duymadı ben aşırı şekilde tatlı yedim işk gebeliğimde agzıma tatlı sürmemiştim doktorda büyük olsalık tatlı yedigin için olmuştur dedi
Bsr_195 42iekti çok teşekkür ederim bu söylediklerinizi dikkate alacagım tam bugday ekmeği yesem olurmu peki