Hira_20hira Çok kararsız kaldım yardimci olurmsunuz nuna ana kucağı onermisiniz kullanan varmı şimdi mi alayım doğunca mi alayım yardim😑
LivaveLeyla Hira_20hira evet çok memnunum ilk kızımda kullandım satmaya kıyamadım 2. kızımda da kullanıcam nasip olursa inşallah 🤲🏻 bu arada 2.el almıştım letgodan
Kubraltepe Hira_20hira Bende çok memnunum e bebekte çok pahalı letgodan almıştım sende ordan bak daha uyguna geliyor
Kubraltepe Hira_20hira evet bu letgodan 400₺ Ye aldım doğumdan önce al hazır olsun bi zararı olmaz canım