Hilkatkaradagli Bebeğimin suyu fazla gebelik şekeri çıktı bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?????Diyetle kontrol altına almaya çalışıyorum ama suyu fazla diye erken doğum riski olur mu???
42iekti Hilkatkaradagli gecmıs olsun az once baska bır arkadasa da yazdım gebelık sekeri yanı gestasyonel dıabet dıyet gerektırır dıyetle kontrol altına alıbamazsa ılac veya ınsulın baslanabılır sız sımdı dıyetınıze dılkat edeceksınız beyaz ekmegı kesın tam tahıllı ekmeklere gecın pırın makarna hamur ısı seker tatlı bunları olabıldıgınce aza ındırın bol bol su ıcın suyun fazla olması dıabet evet erken doguma yada ırı bebege sebep olabılır ama sımdı dıyete odaklanır benımde suyum faZla ama dıabetım var ılac kullanıyorum ama sukur daha artma olmadı kontrol altına aldık sekerımı
Fatos0660 Benim şeker değerimin en yükseği 100 de şekerin var dedi doktor diyetle devam et dedi 😟 sağlık ocağımda baktı şekerin yok aslında neden var dediyse doktor diye şaşırdı yine de dikkat ediyorum pirinç şeker makarna beyaz ekmek yok.. 33 haftadayım
Hilkatkaradagli Benim en yüksek yüklemeyle 225 çıktı diyetle kontrol altında şuan ama zaten şeker kullanmıyorum ekmek kullanmıyorum sade sabahları 2 dilim çavdar ekmeği neden böyle çıktı anlamadım ☹️