Fatmagungor14 35+2 günlük hamileyim adet ağrısı gibi bacaklarıma doğru vuran bir ağrı var böyle gelıp gecıyor gelıp gecıyor çok korkuyorum ınsallah doğurmam çünkü karantinadayım ve 6.gündeyim henüz😭😭sizce gerçek sancımı ?
Glnnnn Fatmagungor14 Benimde ilk doğumumda sancı ilk olarak bacaklarıma vurmuştu paniklemeyin arayabiliyorsanız doktorunuza danışın ya da hastaneyi arayabilirsiniz karantindasınız diye doğuramayacak halimiz yok buna göre bir prosedür vardır neticede belli bir sıklıkla gelen bir ağrı mı onlara dikkat edin benim suyum gelmişti mesela sancıdan önce o zaman banada değişik gelmişti bacakların üst ön kısmında olan bir ağrıydı sanki kesiliyor gibi sizinki nasıl acaba Allah’a emanet olun inşallah
Fatmagungor14 Glnnnn aradım özel hastaneler kabul etmıyor sadece şehir hastanesi kabul ediyor bugün biraz iş yaptım çok eğildim kalktım ınsallah oyüzdendir çok korkuyorum doğurucam diye😭😭
Glnnnn Fatmagungor14 takip edin ağrıları merak etmeyin gerçek sancıysa net şekilde anlarsınız ilerleyen süreçte eğer ilerler ya da artarsa mecburen şehir Hastanesi’ne gidip bir muayene olabilirsiniz rahat olun böyle durumlarda sancı yoksa bile insan panikten sıkıntıya girebiliyor ılık bir duş alabilirsiniz dinlenin stres yapmayın inşallah düzelirsiniz