Yineanne Kizlarr 2.ye hamileyim suan 9 haftalik olmama ragmen karnim 4-5 aylik gibi.. 2.lerde hemen cikar diyolar sizde de oyle oldumu 😇
ozlemkrts Yineanne benim ilk hamileliğim bende 10 haftalık oldum aynen 4 5 aylık gibi duruyo hele akşamları 9 aylık gibi oluyo 🤭🤭
Yineanne ozlemkrts ay benm ilkinde 6. Ayda cikmisti nerdeyse bunda saskinim yani simdiden eteklerim dar geliyo gobek onde yani goren 5 aylik der 😂
ozlemkrts Yineanne ama genelde ikincide daha çabuk belli oluyo diyorlar bide gaz hazımsızlık çok fazla bende ayva göbeğim vardı hamile kaldığımda şimdi kavun karpuz oldu 😀😀 doğuma kadar ne olur bilemiyorum valla