Cimen_bcrk 13. Haftada hissettim ilk, eve kanepe yaptırtmıştım ama istediğim ölçüde olmamış diye telefonda mobilyacı ile kavgaya tutuştum o ara bi farkettim bebeğim hareket ediyor ama nasıl anlatamam resmen o benden daha sinirli gibi yada masum yavrum annesinin asabiyetinden korkmuş gibi hızlı hızlı kalp atışı gibi yada şimdiki bebek hıçkırıklarına benzer diyebilirim. Bi daha olmadı düzenli ta ki diğer hafta ailemin yanına gidince babam tv de çatışması bol kavgalı bi dizi izliyordu bide kulağı bi tık duymadığı için tv nin sesi çok açıktı bebik ordada aynısını yaptı dedim bu kavgaya gürültüye çok korkuyor babamdan sesi kısmasını istedim ses kısılır kısılmaz sakinledi sonra 20. Haftalara kadar düzenli olmadı yüksek seslere tepki verdi diyebilirim.