Dilniy
Ben ıslak mendil kullanmıyorum onun yerine temizleme pamuğu kullanıyorum . Kaka olduğunda ise mutlaka yıkıyorum. Çünkü bebeğimin cildi çok hassas, bütün ıslak mendiller tahriş ve yara yaptı . En garanti temizleme pamuğu çünkü kaynarmış soğumuş su ile ıslatılıp kullanılıyor içeriği 💯%💯 pamuk ve su olduğu için hiç bir zararı yok. Zaten bebeğinizde bez/ ıslak mendil ve banyo ürünlerinde hangi marka ile başlarsanız herhangi bir problemle karşılaşmadıkça o marka ile devam edin çünkü yeni kullanmaya başlanılan ürünlerin içeriği farklı olduğu için bebeğinizin vücudu direk alerji olArak reaksiyon gösteriyor .