Hanımlar hayırlı geceler, bugün bebek arabası İçin mağazaları gezdim, düşündüğüm model mima ixari ve stokke idi. Fakat satış elemanı bebek arabasında ilk 6 ay doona sonraki aylar İçin ınglesina quid arabalarını önerdi. Aranızda kullanan var mı acaba ? İlk bebeğim ve uzun ömürlü bir marka olsun istiyorum.