SevilaySemerci Sevgili hamişlerim yaklaşık bir haftadır gaz sancısı çekiyorum akşamları.gazlı şeyler yemesemde yine de gaz agrım oluyor.afedersiniz ne alttan ne üstten çıkıyor gaz.benim gibi sorun yaşayan oldu mu? Sıcak su torbası koydum rahatlatmadı.önerisi olan var mı ?
Elif2307 SevilaySemerci karpuz yedigim hergun o sancıyı çekiyorum canım sende.kendine bi bakabilirsin ne yiyosun ne iciyosun
ozlemkrts SevilaySemerci aynen bendede oluyo özellikle akşamları daha çok ve süt ve süt ürünleri tükettiğim zaman daha çok rahatsız ediyo
Beyazgul 32+4 haftalığım bir hafta öncesine kadar aynı sıkıntıyı yaşıyordum..hatta ayaklarındaki ödemden ötürü geceleri bile uyuyamıyorum. birkaç egzersiZ yaptım .. asitli içeçek ve yiyeceklerden uzak durdum... ne çok ayakta dur nede çok otur!!! Bunlarda etkiliyor ... bu sıcak havalarda buz ye tavsiye ederimmm ...
SevilaySemerci Beyazgul asitli bişey içmiyorum gaz yapcak şeylerde yemiyorum ama yine de oluyorum.buzu denicem çok teşekkürler