Melisaalagoz Kızlar en son dün hissettim ama bugün hiç hissetmedim hareketlerini karnım olduğun dan daha sert çikolata yedim ama yinede tık yok 33+4 günlüğüz bu arada bsy olurmu ya yarın sabah kontrolümüz var
Nrgsalp Melisaalagoz bnim doktorum 3 saaten fazla hissetmessen hemen hastaneye gel dedi .keske bir acile gtseydiniz
Aleynanin_annesi34 Melisaalagoz bugun çok ayakta durdunuz mu yada hareketli Bi gün geçirdiniz mi genelde öyle olunca içinde bulunduğu aminyo sıvısı sallandıkça bebekler uyurlar oturunca dinlenince sonra hareket ederler belki çok yorulmuş ve gününüz ayakta ve hareketli geçtiği içinde hissetmemiş olabilirsiniz.. Hayla da hissetmediniz gün boyu?
2-prensesannesiii Melisaalagoz Hiç bekleme git doktora İnşaallah birşeyi yoktur ama iciniz rahat eder
Melisaalagoz Nrgsalp gerçekten mi 3 saatten fazla hissetmiyorum en son dün hissettim bugün karnım çok sert acaba hareket ediyoda ben mi hissetmiyorum diyorum yattım uzandım çikolata yedim bekliyorum şimdi eğer yine hissetmezsem gidicem
Ceylanergen Melisaalagoz eğer yorulduysanız da hareket etmeye bilir oda yoruluyor ve uyuyormuş korkmayın inşallah hiç bişey olmaz
Melisaalagoz Aleynanin_annesi34 yok saat 4 ten beri uzanıyorum aslında çikolata yedim soluma yattım ama yine hareket etmiyo yorucu bi günde değildi benim için bugün hiç hissetmedim gün boyu
aleyyyy61 Melisaalagoz Korkma stres yapma ama yinede ne olur ne olmaz bence bekleme git canım, en azından için rahatlar.
Aleynanin_annesi34 Melisaalagoz anladım stres yapmayın belki hareket ediyorda siz stresten hissetmiyor olabilirsiniz. Ama ihmal etmeyin Bi acile gidin baksınlar
Melisaalagoz Emirinannesi34 tatlıs teyzeleri sanki sizi duydu korktugumu anladı hareket etti az önce iki kere çok korktum artik ama neyseki kendini belli etti çok şükür yarın sabahta kontrolümüz var doktora mutlaka soylicem sanırım yeri daraldı artık inşallah herşey normaldir
Aleynanin_annesi34 Melisaalagoz çok sevindim kardeşim vallahi bnde sizin postu arıyordum ki merak ettim naptınız diye bücürük bizi de endişe etti😊 doktora gittiniz mi bazen bebekler ters de dönermiş bide yerleri daralınca az hissederiz
Emirinannesi34 Melisaalagoz çok sevindim inşallah doktorda bi sıkıntı görmemiştir bugünkü kontrolünüzde
Melisaalagoz Aleynanin_annesi34 canım kontrolden geldim şimdi 33+3 üm ama gelisimi 30.haftada kilosuda 1900 gram tekrardan dooplere girdim sorun yok ama valla artık feleğim şaştı iki hafta sonra tekrar gidicem bakalım
Aleynanin_annesi34 Melisaalagoz yaa çok şükür ama bebek iyi dimi nasıl anlaşılıyor gelişimi geride olduğu inşallah herşey yolundadır 🥰🤲
Melisaalagoz Aleynanin_annesi34 kuzum adet tarihime göre ultrason tarihi uyumlu çıkıyo ama boyu kafası karım bölgesi ölçümü yapılıyoya her gittiğimde o ölçüler de 30. Hafta çıkıyo ve 1900 grm az bi kilo iki haftada 200 gram alması şaşırtıcı ve iyi değil o yüzden tekrar dooplere girdim ama sorun çıkmadı çok şükür bakalım 2 hafta sonra tekrar gidicem gelişimine bakılacak yine
Melisaalagoz Emirinannesi34 ya sıkıntı şöyle Kordon akışı içerde bi rahatsızlığı fln yok çok şükür ama 3 hafta geri bi bebek var ortada sebebi yok kendimde minyonum ona bağladık artık tek sıkıntı kilo alımı çok az bunun ilerlemesi gerekiyo bana 2 doktor da 2′5 kilo altı normal doğum da tehlikeli olur dedi normal olsun istyrm inşallah gelisimi devam.eder 2 hafta sonra gidicem tekrar
Talyaninannesi Ben de 27+2 yim. 2 gündür çalışmaya başladım. Aşırı yoruldum. Ben de dün akşamdan beri çok az hissediyorum. Hatta sabahtan beri hissettiğimden emin değilim. Normal mi acaba?
Melisaalagoz Talyaninannesi yorulduğun için normal ama bence yorulma yorulunca her konuda sıkıntı çıkıyo kuzum senle birlikte o küçücük kalbide yoruluyo bebisinin dikkat et lütfen
Aleynanin_annesi34 Melisaalagoz İnsaAllah iyi sonuçlar alırsınız canım sıkmayın canınızı zaten gelişimi olduğu haftalardır daha 2 buçuk ayınız var inşallah bebişiniz ulaşmak istediniz kilo ve gelişime ulaşır🤲😊
Emirinannesi34 Melisaalagoz büyük ihtimalle öyledir, sonuçta genetik diyede birşey var. bulgur pilavı, tereyağlı yumurta, kaşar peyniri falan yiyin inşallah kilo alımı artar