yesilimsi Kızlar 17. haftadayım, ilk kez cinsel ilişki sonrası taze, açık renk kanamam oldu. Doktorumu yarın arayabilirim. Korkmalı mıyım sizce başına gelen doktoruna dha önce danışan oldu mu?( Riskli bir gebelik yaşamıyorum daha önce ilişki yasağı vs olmadı)
Dilekcnkn yesilimsi Doktorunu neden yarın arıyorsun ki canım burada biri normal dese ne olcak herkesin gebeliği farklıdır doktorunu ara canım
Ceylanergen yesilimsi aynısını ben yaşadım hemen gece acile gittim ebeler iğne yaptı sabah tekrar gel dedi doktorumu aradığım da sorun yoktu bebek de ama gerileye rağmen Protestan vermişti onu kullandım
yesilimsi Dilekcnkn muhakkak her gebelik farklıdır haklısınız ama benzer şekilde yaşayan olmuştur belki diye buraya da sormak istedim, teşekkür ederim
Asyaayaz1 Acile gidin mutlaka hem içiniz rahat etsin hem sorun varsa tedbir alınsın gebelikte kanama normal değil ..
Dilekcnkn yesilimsi Elbet ki olmuştur canım ama inan ki burada bir kişinin lafına inanıp canımızı tehlikeye atmak yerine doktorumuza güvenip onlara sormamız lazım sonuçta hiç birimizin doktor değiliz herkesin gebeliği, doğumu farklıdır sen acile git düşük riskin yokmuş ama olabilirde bunu bilemeyiz inşallah ta birşey yoktur geçmiş olsun ☺️