Mii Kızlar merhaba , 8+4 haftalık hamileyim doktor lekelenmem olduğu için progestan verdi hap olarakta içebilirsin fitil olarakta kullanabilirsin dedi fitil olarak kullanmaya başladım ama batma şeklinde ağrım oldu normal midir
Arzu3981 Mii aslında progestan kasılmaları önlediği için bu şekilde bir şey yaşamamanız lazım? Benim vajinada batma ve akıntım olmuştu vajinit olma ihtimali üzerine başka bir ilaç daha vermişti dr um. Sizde batma dışında başka bir şikayet var mı? bir de vajinal kullanıldığında etkisi daha fazla oluyor progestanın. Ağızdan alındığında hem yan etkileri oluyor hem de bir miktarı karaciğerde parçalanıyor demişti dr um.
Mii sumeyraballl açıkcası baş dönmesi yapabilir diyince o şekilde hiç kullanmadım bugün ilk kez kullandım
sumeyraballl Mii bnde kullandım da ağız yoluyla aldm fitil olarak da kullana bilrsn demişti doktor ama fitil olarak tercih etmdm çok şükür bıraktırdı lekelnmem vardı geçti o şekilde
Arzu3981 Arzu3981 ağızdan alındığında da baş ağrısı, uyku vs yapıyor. Hele ki prolüton depot bende migren tarzı baş ağrısı yapmıştı.
Mii Arzu3981 Arzu3981 hayır batma şeklinde başka bir şey olmadı kısa süreliydi ama ginede sormak istedim teşekkür ederim bende fitil olarak alınınca daha etkili olduğunu düşündüm
Mehtap_93 Bendede ağrı yapıyor ya onu farkettim malesef attıktan yarım saat sonra kasıklarımda karnımda ağrı yapıyo