Nurklc38 Arkadaşlar yardımınıca ihtiyacım var ben iki isim arasında kaldım anlamlarına baktım iyi gözükuyor sizce nasıl 1. İsim Rüzgar ege istiyorum 2. İsim Asil düşünuyorum sizce
mavi_kus Nurklc38 asil biraz uç isimlerden sayılabiliyor dikkat çekici manalı gibi anlamı hoş olsada poyraz ege daha güzel geldi bana 🌿
Nurklc38 Ozge20ulu Valla mı ya beni korkuttular çoçuk ismiyle yaşar anlamlarına iyi bak diye herkes farklı anlam diyor anlamayamadım 😂
Ozge20ulu Nurklc38 Anaokulu öğretmeniyim ismi gibi oluyolar rüzgar poyraz ayaz Ama çokta sevimli oluyolar o ayrı 🥰
mavi_kus Nurklc38 ay rüzgarmış çok pardon okuduğumu unutmuşum yada survivor açık poyraz 😅 kafam gitti.. Rüzgar ege ✅☺️