gulsahasel Kızlar ikili tarama testi için devlet hastanesinden randevu zor düştüğü için son adetime göre 10+4 olan tarihe randevu aldım. Yaparlar mı acaba yoksa ileri tarihe mi gün verirler ?
balbocegim27 gulsahasel canım 11 le 13. Haftalar arası diye biliyorum erken olduğu için yapmayabilirler yanlış bilgi vermiş olmayım