Güzel anneler ve anne adaylarım . Hamileliğiniz boyunca istenmeyen tüylerinizden nasıl kurtuldunuz. Kaçıncı aya kadar hangi ürünleri kullandınız? Şuan 32 haftalığım gebelik öncesinde tüy dökücü kullanıyordum hamileliğim boyunca hiç kullanmadım . Şimdiden sonra kullanmak riskli olur mu?