EmineAyan Merhaba hanımlar. 37 haftalık hamileyim, iki gündür ara ara karın ağrım oluyor sanki regl olacakmışım gibi. Bu akşam daha şiddetli ama. İlk gebeliğim, kendimi korkutmakta istemiyorum. 😞 böyle birşey yaşayan var mı?
Nebiyeee Ben daha 35 haftaligim bugun karnim ve sirtim agriyo ayrica da ishal olmusum anlmadim EmineAyan
ilknur53 Bnde de aymisi oluyor sanci bu bnce sanki adet olcakmisim gibi ama.arastirdigima.gore bebek donmus ve dogum.kanalina yavas yavas giriyor demek
EmineAyan ilknur53 internette bir sürü şey yazıyor hangisine güveneceğimi bilemedim 🤔 kanama lekelenme vs yok sadece ağrı ama çok fazla 😔😔
EmineAyan Nebiyeee sırt ağrısından bahsetmiyorum bile 😱 1 aydan fazladır hiç geçmiyor ama bu yeni başladı ve şiddetleniyor