Ben Kızım 9 aylıkken gebe kaldım ve gebeliğimin ilk 3 ayında emzirdim sadece arada lekelenmem oldu adet zamanında o da emzirdiğim için vücut hamileliği tam algılayamıyormuş galiba.kızım 1 yaşına girince artık kestik çünkü ona da iyi gelmiyordu yani sıkıntı olmuyor doktorumda emzirebilirsin demişti