Hayırlı akşamlar 💐 başlıktan da anlaşılacağı üzere son 1 aydır idrara çıkarken kasıklarımda ağrı oluyor batma gibi karnım da ağrıyor araştırdım idrar yolu enfeksiyonu olabilirmiş ama idrar tahlili verdim temiz çıktı 23+2 haftalık hamileyim şu an bebek büyüdüğü için mi? Yaşayan var mı? Bir de çok aşırı sinirleniyorum sinirlendiğim zaman sonra da ağlıyorum :( iki post açmak istemedim uzun oldu kusura bakmayın 💐