Tubasam keşke canım ya torununu ne hayallerle beklemiştir ama üzülme Allahim tahsiratini affetsin nurlar içinde uyusun.ben görüşmek istemiyorum canım ama eşimin ailesi çok ısrarcı artık tutamıyorum bişe diyince eşim bile anlayış göstermiyor istemiyorsun onları oyuzden görüşmek istemiyorsun diyor kendi ailemide aynı şekilde görüşmüyoruz ama işte bir insan anlayışsiz olunca böyle oluyor hamileyim yakalanirsam ilaç dahi kullanamicam 3yasindada oğlum var onuda düşünmem gerekiyor kusura bakmayın diyorum ama anlamıyorlar bizde virüs yok diyorlar