Herkese hayırlı akşamlar doğuma 12 gün var derken bugün sürpriz bir şekilde sezaryene karar verdi doktorum. Kendimi hep normale hazırlamıştım o yüzden biraz şaşkınlık biraz korku çokça heyecan var. İki gün sonra miniğim yanımda olacak inşallah. Hepinizden çok dua bekliyorum 🌸🌼