Kızlar 39. Haftamdayım bugün bebeğimin boynuna bir tur kordon dolandığını öğrendim doktorum hareketlerini kontrol et en az 10 kez hareket etmesi lazım dedi henüz kanalada girmemiş normal doğum istiyorum bu şekilde olup normal doğum yapan var mı aranızda çok üzüldüm🥺