Asyaayaz1 Kızlar nasıl geçiyor hazırlık genel olarak gebelik olarak ne durumdasınız🌸herşeyimiz hazır Bebek arabası dışında ve temizlik kaldı 🙈😀bel ağrıları ve kasık ağrıları iyice kendini belli etmeye başladı 31+5🌸
depsizoo Asyaayaz1 ben bugün üldüm üldüm karnıma ağrılar giri giri gidi sanki adet olcam 😂 çok yoruldum ama
Hmyracan Asyaayaz1 32+2 olduk. Ağırlaştım iyice. Yatarken sağa sola dönmek çok zor. Yere oturduğumda yardımsız kalkamıyorum. Son günler sanki hiç geçmiyor.
ykbr Asyaayaz1 33+2 olucaz kıyafetleri hazır ütüledim kaldırdım çanta hazırlamadım henüz beşiği, arabası alınmadı onları da halledersek tamamdır😊
Ates21 Asyaayaz1 32+4 ben kıyafetlerini yıkayıp utuledim yarinde çantamı hazirlayacam bel ağrısı bacak ağrısı beni zorluyor🤦🙂
Asyaayaz1 depsizoo bu hafta Benide ani giren kasık ağrıları zorlamaya başladı cnm ağırlaştık iyice 🤦🏻♀️
depsizoo Asyaayaz1 yok sızlatıcak kadar değil belli ediyo ama yok gibide sadece sağ göğüs kemiğimin en alt kısmına iğne batıyomuş gibi oluyo arada kasık ağrısı değilde o batma çok acıtıyo
damla647 depsizoo off bende sağ gögüs ağrısı sadece bende olan anormal bişey zannediyordum. Böyle bir acı yok yaa
Asyaayaz1 ykbr maşallah bende Çarşamba günü itibariyle büyük temizlik ütü olayı çanta işine girişicem inşallah 🌸
ykbr Asyaayaz1 teşekkürler sanada kolay gelsin ben biraz ayakta durunca ağrılarım oluyor oturarak yaptım 😄
Ceylanergen Asyaayaz1 ben dün bugün ütü yaptım minik minik kıyafetler baya zormuş Allah kolaylık versin ama son zamana bırakmadan yapmak lazım bende sıcaklar çoğalmadan
Sibelrx Asyaayaz1 temizlik bitti esyalarini aldim yikandi utulencek besiginide bugun aldim bebek arabasi kaldi 32+ 4
Melisacaaglar Asyaayaz1 çok şükür agrım yok 🧿 bebek hareketleri çok netleşti eskiden otururken hissederken şimdi ayakta bile hissetmeye başladım bide mide yanmalarım başladı
Asyaayaz1 Melisacaaglar mide yanmama soğuk süt yada dondurma iyi geliyor denemediyseniz tavsiye ederim 🌸
irorkay Asyaayaz1 31+2 den selamlar 🤣 Yavaştan kıyafetleri yıkamaya başlayacağız biz birkaç güne. Odasını hazırlıyoruz yavaş yavaş. Bugğn şampuan vs de aldık. Alınacak bir ihtiyacı kalmadı. Birkaç haftaya da hastane çantasına başlarız inşallah