T_nisaa Cerenn48 bir ay içinde diyebiliyorum ödem ve kararmalar geçiyor. İlk hamileliğimde bende çok kafama takıyordum ama şimdi geçtiğini biliyorum 🥲
Zey3400 Cerenn48 amiin cümlemize inşallah 🤗 size de şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah bir avazda🥰
Zey3400 Cerenn48 benimde mecburi sezaryen olacak. Bende korkmuyor değilim ama iyi düşünelim iyi olsun inşallah 🥰
Seminn Cerenn48 aynı durum bende de var boynumda kararma ve et beni çıktı 4 5 tane büyük olan kendiliğinden düştü ama etrafı kararmış kaldı 😐😐
Menfiye_01 Cerenn48 bunu yasayan ben tek sanmıs tım 🤦♀️psikolojim bozuldu su yaz gunun de saclarımla boynumu saklıyorum goren kir sanar yaa