Leylaakcay çok geçmiş olsun bnde yaşadım aynı şeyi daha 16-17 haftalıkken önden bnm olduğum taraftan bi araba bize çarptı baya sarsıldım savruldm arabanın içinde başımı çarptım çork korktum bişe olduysa die ama çok şükür olmadı ama hala biraz hızlı gitse eşim korkuyorum aniden biri çıkacak çarpacak die