Momocuk-48 Nurisima sürekli değil çok nadir oluyo bende ve o kadar saçma şeyler içinki😂 komik oluyprum biraz
ErdemirinAnnesi Nurisima ay bende düzenli her akşam ağlıyordum eşim çok yoruldu yıprandı yazık adama şimdi arada bi sanki biirisi ölücek Allah korusun bebeğimi kaybetme hissi oluşuyordu zor günler 🤷🏻♀️
Minikmucize1 Nurisima bende çok sinir oluyo genelde bazende durduk yerde aklıma biseyler geliyo ağlıyorum ama genelde sinirliyim😄
Momocuk-48 Nurisima onlarada hak vermek lazım çalışıyorlar işlerinde bi sıkıntı oluyo zaten kendi adıma diyorum eşimin işi biraz ağır belki sizin eşinizinde öyledir bilemem sizde üzülmeyin üzmeyinde bazen adamlar bişi yapamadığı içinde sinirleniyo emin olun ve erkekler ağlayan kadından haz etmezler😂 oda bi garip gerçi bende tartışınca ağlarım ama
ErdemirinAnnesi Minikmucize1 ama ağlamamaya çalış güçlü ol bebeğin için ben mesela ağladığımda başlardı karnıma vurmaya anlıyorlar gerçekten bebeğinde üzülüyor 😔
Minikmucize1 ErdemirinAnnesi evet genelde gözlerim dolar burnum sızlar sonra hemen kafamı toplarım duyguları yoğun yaşıyoruz bu dönemde ne yapalım😊
Ozge890 Nurisima salak sacma şeylere bende ağlıyorum bazen esim beni ağlatıyor yada bazen üzücü bisey görsem ona çık aglarim🥺
Deniiiza Nurisima ben de 7.haftamdayim ve cokk mutsuzumm. Suan bile gozlerim şiş halde yaziyorum ben de bugun 5 6 saate yakin agladim. Artik başım zonkluyo gözlerim yaniyo😔
Dyg61 Nurisima sabahtan beri ağlıyorum eşim şehir dışında 3 yaşına girmek üzere olan oğlum laf söz dinlemiyor ağlama krizine giriyor o ağlıyor ben ağlıyorum 😭gözler şelale
havvagk @Dyg61 duygu hanım bildiğim kadarıyla sizde Fatoş hanıma gidiyorsunuz bi kaç soru sorcaktım size. Detaylı ultrasona girdiniz mi oraya gelen doktora mı yaptırdınız doğum için konuştunuz mu hiç gibi :)
Dyg61 havvagk oraya gelen doktora yaptırdım canım 550 TL sanırım Fiyatı ama resim falan vermedi doğru düzgün muayenesi çok güzeldi biz telefonla çekiyoruz diye renkli resim de vermiyor siyah beyaz verdi resimleri doğum ücretlerini henüz konuşmadık ben doğumu devlette yapmayı düşünüyorum açıkçası ☺️
Mrc34 Nurisima Duygu durumları dalgalı 😂😂😂 bol ağlamalı, ağlarken ben neden ağlıyorum diye gülmeli, bol kafaya takmalı, amaan diyip hicbisey takmamali.. her şey var 😃
havvagk Dyg61 aa neden fotoğraf vermedi ki kadın mıydı peki doktor ? Doğumu fatoş hanımda yapmicakmısınız neden acaba :)
Dyg61 havvagk gelen doktor kadındı o da çok tatlı bir doktor görüntü alabilmek için baya uğraşıyor muayenesi güzeldi dışarda bazı yerlerde cd ve renkli bir resimde veriyo yani ben oğlum da renkli resim almıştım bir de CD vermişlerdi üstelik kıytırık bir hastane olmasına rağmen burası vermeyince şaşırdım heralde biz telefonla çekiyoruz diye vermiyorlar ücretlerden dolayı bana çok pahalı geliyor hem doktor parası hem hastane parası Özlem hanımdan çok memnun olduğum için telefon numarasını paylaştığı için muayene ona gidiyorum ama doğumu muhtemelen devlette yaparım birde benim ikinci sezeryan o yüzden özelde yapmasam da olur diye düşünüyorum 😄