vuslat_ekimde buyuk oluyor tabı ama bebege gore de değişir bnım oglum 3.150-3. 250 civarı dogmuş tu. Dogunca 2950ye ındı. 0 3 aylar bıle buyuktu. Gozumuze hepsı mınıcık gelıyor 😍 bebek kılolu dogarsa, dogdugunda da kılo alımına guzel baslarsa 1 ayda gıyer 3 6 ayı bellı olmaz ☺️ biz giyemedık ama. 0 3 aylık almak bnce ıdeal. Abartmadan☺️