Kızlar merhaba ben 0.6 ay olan mamayı kullanıyorum kutu üzerlerinde kapağı açıldıktan 1 ay içinde tüketin diyor fakat eşim büyük boy almış hem anne sütü hem mama veriyorum haliyle mama 1 ay içinde bitmez çöpe mi atmam lazım yoksa kullanmalımıyım varmı bilginiz