Murvetdundar Kizlar dun kanamayla acile gittim doktor rahim de yara oldugunu soyledi bi durum tehlikeli mi 24+4 haftaligim korkuyorum
Murvetdundar Nurklc38 doktor fitil verdi ama almadim kendi doktoruma danisicam netten bakdim da normal dogum opmaz faln yaziyo tehlikeli yaziyo
Nurklc38 Murvetdundar Allah Allah bende de rahim içinde yara vardı fitil verdi geçti şimdi hiç bi sıkıntı yok doktorunuza sorun bence bi sorun teşkil etmiyor
Nzlozkn Murvetdundar canım daha 24.haftandaymışsın doguma daha çok var geçer sıkma canını hemen doktoruna danış ilacını kullan
Murvetdundar Nurklc38 öyle yapicam canim benim ikinci kez rahime girilip bakildi bir yillik ilk bakildigin da mi oldu barmiydi bilmiyorum