Tatmerve Bizde 37+4 haftalığız. Haftalardır hissediyorum hıçkırığını. Günde 2-3 kez oluyor. Baslayincada hemen bitmiyor baya bir sürüyor. Hıçkırması çok normal ve iyi birseymis doğduktan sonra nefes almalarina ve emme refleksine alistirmaymis. Hatta 18+6. Haftada daha oğlumu hissetmiyordum ayrıntılıya girmiştim renkli bir açıldı bizimki hop hop yerinde hopluyor tüm vücuduyla hıçkırıyordu. Doktor bak nasıl hıçkırıyor ciğerler iyi gelişiyor vs demişti. Aslında çok erken zamanlarda basliyorlarda biz hissetmiyoruz