ozgeyuceturk Kızlar 39 haftalık hamileyim. Son 1 haftadır sarı akıntı gelmeye başladı. Doğum belirtisi olabilir mi acaba ?
Nilaylks ozgeyuceturk bende de var bugün ayrıca sancım da var ama Doğum yaklaştığı için mi bilmiyorum yarın son kontrol Perşembe sezeryan olacağım ☺️
Minnakkannesi ozgeyuceturk aynısı bende de bar hatta kovanı o kadar yoğun ki günlük pedimi bile sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum acaba doğum yaklaştığından mı üşüttüm diye mi düşünüyorum bende
N_A_Z_L_I_M ozgeyuceturk Bende 39 haftalık hamileyim aynı sorun bende de var 1 haftadır bende düşünüyorum doğum belirtisi mi acaba 🤔
ozgeyuceturk Nilaylks benimde cuma günü gunum doluyor cumaya kadar gelmezse cuma günü suni sancı verecekler🥰
Aysenurhristov Benim geçen hafta kanamam oldu bugün yine oldu 1 cm açılma var hafif sancılarda var ama hala doğum başlamadı. Doktorum her kadında farklı dedi bi günde sürebilir bikaç haftada bu durum