zehranurr ilk zamanlar zor oluyor ayrı oda bence ya uygun fiyata anne yanlarından al mesela ben baby plus relax sallanır beşik aldım kalitesi iyi fiyatına göre. Yada çocukların odasında sende kal benim bi arkadaşım öyle yapmıştı ikiz kızlarına beşik alıp tek kişilik bazası vardı onu da odaya taşımıştı orda kalıyordu