Ftm_08_61 Sancısı olup aniden gidip normal doğum yapan oldumu çam ve sakura hastanesinde çok yogunmuş almıyorlarmış falan okudum veya suni sancı epidural veriyorlarmı yada sezeryan için gün veriliyormu en yakın zamanda orda doğum yapan oldumu ???
Borusesi Ftm_08_61 servis doluysa almıyorlar galiba o gün 8 saat acil bölümünde kaldım ya doktor yatışlı geliyorlar servis için bekletiyorlar normal doğum için ne zaman boşalırsa oda veya dogumhane öyle alıyorlar düşünün kadının suyu gelmişti 2 kere hala acil serviste bekliyordu bir bayanında 7 cm açıklığı vardı onu da almamıştılar kadın ıkınmam geliyor diye sesleniyordu ne oldu bilmiyorum saat 4te çıktım oradan sonrasını bilmiyorum 🤷🏻♀️
eminegmssy-18 Ftm_08_61 benim orda Doğum yapan tanıdıklarım var. Eğer Doğumun başladıysa mecbur alıyolar canım almama gibi bir durumları yok
eminegmssy-18 Ftm_08_61 sezeryan için gün vermiyorlarmış ben 29 haftalıkken gittim. Covid Hastanesi olduğu için gün veremiyoruz dediler. Ama büyük ihtimalle hamileliğin son ayında gün verirler