BelisinAnnesi Kızlar 32 haftada olup tekrar kusan var mı aşırı mide yanması ne yesen ağzına acı bi su gelmesi ve ishal olan var mı ?
Sumeyraaa32 BelisinAnnesi Ben varım canım 2 3 haftadir asiri derece mide yanmasi bulantisi basladi 33 haftadayim suan
Minigimm0611 BelisinAnnesi Benımde geçen hafta basladı 32de bir günde geri geldi zaten 6.ayda bitmişti 😓 ya kusmayı hapla bişekilde hallediyorum ama yanmalarım cok kötü oldu gaviscon iyi geliyordu ama bir haftadır o fayda etmıyor artık içiyorum yarım saat sonra yine aynı
BelisinAnnesi Sumeyraaa32 ya 22 de bitmişti kabus gbi tekrar başladı bir de yetmez gibi ishal ben normalde kabız olan bir insanım hayırlısı olsun artık bunada katlanacağım
Sumeyraaa32 BelisinAnnesi canim benim 28 haftaya kadar hic mide bulantim falan olmadi o 29 haftaliga dogru basladi 33 oldum hala devam ediyo