Azadceyda63 Doğum sancıları nasıl anlaşılır acaba karnimin üst tarafinda sancım var bide belimede ara ara sancılar giriyor 35+1 deyim bebek 2 hafta önden gidiyor
Kizannesii07000 Azadceyda63 bende hic anlamam diyordum ama insan hissediyor belinde gecmeyen bir ağrı karnında ağrı ve kasılma olursa
[silindi] Azadceyda63 belim çok agrimisti büyük abdest yapıcak gibi ağrı oluyor sk sk ısınma isteği oluyor ve sabaha kadar kusmustum midem ağrıdi kusmalarim kesilmedi hemen doğuma aldılar sezeryan oldum çat darlığı vardı
Azadceyda63 Yorumsuz yattığım halde geçmiyor kasiklarima da sanci giriyor 1 saattir yatiyorum ama yok kalktım yürüdüm hiç fayda etmedi
Azadceyda63 BelisinAnnesi nişan mi emin değilim ama daha yeni lavaboya gittim peçeteye Boyle küçük bir benek gibi kan gördüm o mu oluyor nişan
Kizannesii07000 Azadceyda63 isterseniz acile gidin nstye bağlasınlar zaten belli olur saglikla gelsin bebisiniz
[silindi] Azadceyda63 ederim cnm Rabbim kolaylık versin sağ saglim kucağına almayı nasip etsin insallah
Azadceyda63 BelisinAnnesi sadece böyle küçük bir damla geldi daha yeni simdi yine lavaboya gittim yoktu
BelisinAnnesi Azadceyda63 canım henüz 35 haftalıksın aslında bi doktora gidip nst falan bağlansan bir alt muayene olsan 🙏