Burcu-26 ablam ilk doğumunu devlet hastanesinde yaptı, şuan şehir hastanesi oldu. Açılması çabuk ilerlemiyo diye suni vermişler, tek başıma sancı çektim dedi. Akşamdı gittiğinde, doktor gelmiş artık doğum başladığında sabah karşıydı diyo ablam, uyutmadın beni deyip doğum yaptırmış. Açıkcası gözüm korktuğu için özelde doğum istiyorum