Mikrop merhaba, bugün ikbal hanıma olan randevuma gittim pozitif enerjili, dünya tatlısı bir doktor. Her şeyi açık açık anlattı güzelce muayene etti. Hiç düşünmeden sizde randevu alabilirsiniz. Asistanı bile o kadar tatlı ki size o rahatlığı hissettiriyorlar. Kısacası bütün çalışanlar çok ilgili. Tavsiye ederim.