Snmzbrc Biontech aşısı olan gebe varmı herhangi bir yan etkisi oldu mu ben 32haftalık gebeyim aşı çıktıda yan etkisi ne oluyor olan var mı
Eskchn Snmzbrc Ben sinovac oldum 2. Aşının üzerinden de yaklaşık 1 ay geçti bi yan etkisi olmadı ben de inşallah sizde de olmaz
dthealthy Snmzbrc ablam göğüs hast uzman doktor o oldu bi sıkıntı yaşamadı çok şükür yani herkes kendisi risk alır ona göre olur
Snmzbrc BegumIscanTunc biontechin yan etkisinden korkuyorum bende ama olma taraftarıyım tabi ateşten korkuyorum
Momocuk-48 Olmadım olmayıda düşünmüyorum aşılara genel anlamda itibar etmiyorum eşim oldu mecburiyetten ama ikinci dozda aşırı yan etki çekti 2 gün ateş kemik sızlaması araştırırsanız anlıcaksınız ne demek istediğimi
BegumIscanTunc Snmzbrc babam sinovac oldu yan etkisi olmadı ama çevrede biontech olan kişiler çok ağrı olduğunu felan söylemiş biraz korkmadık degil Almanya’da yaşayan halam biontech oldu onda bir yan etki olmamış rabbim hakkımızdan hayırlısı olsun inşallah