Brckymk Kızlar sizce en iyi bebek deterjan ve yumuşatıcısı hangisi sizler neler kullandınız ya da aldınız 🥰🥰
gulin-35 Brckymk duru granul matık ve dalın yumusatıcı aldım cok guzel hafıf kokusu var unı babyde vardı o cok agır geldı kokusu sadece nevresım battanıyelerını yıkadım
leyla-kaya42 Brckymk siweno aldim.uzunca arastirdim icerigi temiz ve fiyat olarak fena degil.yumusaticiya ihtiyac olmuyomus yorumlara gore iceriginde gliserin oldugu icin.
MelSer Brckymk bende duru granül aldım içeriği temiz ve kokusuda gayet güzel.. yumuşatıcı kullanmadım gerek yok diye düşünüyorum.
Brckymk leyla-kaya42 siweno hiç duymadım bunu da biraz araştırıcam 🙂çok saolun fikir verdiğiniz için 🙂
Brckymk MelSer 🙂🙂 çok teşekkür ederim tavsiyeniz için bakalım ben çok kararsızımdır inşallah bir şekilde karar veririm 🙂🥰
Dilekcnkn Brckymk Yani en iyisimi bilemem ama ben dalin sabun etkili sıvı deterjan aldım uni baby yumuşatıcı aldım naif bir kokusu var ağır değil . Deterjan olarak dalin aldım hep bazen de sabun rendesi kullanıyorum ☺️
gulin-35 Brckymk rıca ederım yanlız soyle bı sorun oluyor bazen dırek atınca cozunmuyor ben ılık suda erıtıp attım makınanın gozune