Nrsima canım öncelikle geçmiş olsun üzülme diğer tarafda bizi bekliyor meleklerimiz ❤️ Bende bi kere sezeryan oldum ikinci gebeliğimde cinsiyetini öğrenmeye gittiğim gün kalbi durduğunu öğrendim hiç bir sıkıntım yokdu benimde dünyam başıma yıkıldı ama Allah’ın takdiri böyleymiş Ama şükürler olsun kürtajdan 3 ay sonra hamile kaldıgımı öğrendim ve 1 ayım kaldı doğuma ❤️