KurtSedaa canım ben ikisini de oldum yani hem spinal hem genel spinalde hiçbirşey hissetmiyordu sadece ayiksin kendindesin işlem zaten kısa sürüyor genel olarak ama benimki uzun sürdü çünkü 23. Haftada atılmıştı 2.si ise 14. Haftada oldu belden iğneyi yaparken tansiyonum düştü iğneyi yaptı yerini bulmaya çalışırken benim tansiyon düşünce mecbur genele çevirdiler onda da ekstra baygınsın o kadar