Beyzan ysmn_kck17 ben de tam 36+0 da kontrole gidicem ben kendim isticem alttan muayene etmesini çatı uygunlugu açısından ama yapar mı bilmiyorum
nur29 Beyzan bende kendim istedim ve yaptı. En azından uygun değilse kendimi ona göre hazırlarım diye düşünmüştüm
nur29 ysmn_kck17 olabilir ama korkmayın kendinizi hiç kasmayın ne kadar rahat bırakırsanız o kadar iyi zaten çok sürmüyor 15-20saniye falan
Zehraaa98 Bulutsevdasi 35 den berı bakıyor doktorum enfeksıyon ve acılmaya sancım oldugu ıcın 38+3 olduk cok şükür
Beyzan nur29 ne çıktı peki sonuç olarak 😍 biz ailelerden uzak bir şehirde yaşıyoruz 2 yaşında bir oğlum var. Ssvd denemek istiyorum ama elbette çatim uygun değilse baştan bilmek ve ona göre her şeyi organize etmek istiyorum
nur29 Beyzan güzel. Uygun olduğunu söyledi doktorum yapabilirsin dedi. Bende uzaktayım malesef annem ve k.validem henüz gelmediler.
Sbhtzmn ysmn_kck17 35 te oldum ben ama normal dogum istiyorum. Erken dogum önleyici tedavi görüyorum tedaviyi bırakcaz 36 da ondan erken yaptı sanırım suanda 35+3 üm
ysmn_kck17 Sbhtzmn Bende progestan kullanıyorum her ihtimale karşı 36 da birakicaz artık dedi . Sonrası doğuma hazırlık aşaması ☺️
d0lunaayy ysmn_kck17 36′da yaptırdım ilk çatı muaynesi 37′de alttan açıklık var mı diye baktırdım şu an 39′um yarın kontrole gitcem bakalım muhtemelen yine bakarlar
ysmn_kck17 Zehraaa98 Aaa ee ev işi felan yapiyormusun peki ağır iş yapıp açıklığı tetiklemedin herhlde
MomHero2 ysmn_kck17 bende ilk hamileliğimde 36. Hafta da pembe mukus gibi akıntım oldu nişan mı diye korktum gittiğim de alttan muayene etti bebek doğum pozisyonunu almıştı akan nişan değilmiş açıklığım da yoktu bir zararını görmedim hiç açılmam olmamıştı zaten