Benim de dizime kadar vuruyordu ağrısı o zamanlar. Doktor rahmin büyüme ağrıları dedi. Hemen hemen 16. Haftaya kadar sürdü o ağrılar. Özellikle gazım olduğunda daha çok ağrıyordu. Ama şiddeti artarsa, dayanılmayacak derecede olursa doktora gitmen iyi olabilir.