Ankaku bilmiyorum elim kolum bağlı 😓 hamileleğin tadını bile yaşayamıyorum suan düşünmekten 😓 aldırmak cokkkkk günah
eger doktorlar hep çocukta böyle sıkıntı olcak diyip de ben aldırış etmesem doğduktan sonra o çocuğun vebaline girmiş olur muyum onu da bilmiyorum
ama isteyerek yapılan bişey değil rabbim biliyor insallah yavrumu sağlıklı hayırlı şekilde kucağıma alırım hepimizin hakkında hayırlısı olur 😒